dinsdag 12 december 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Enquête klanttevredenheid

Enquête klanttevredenheid
HulstFlier hecht veel waarde aan de kwaliteit van haar dienstverlening. Wij streven ernaar onze opdrachtgevers zoveel mogelijk te ontzorgen en nemen de tijd om in uw specifieke situatie de beste oplossing aan te bieden. Wij stellen het op prijs indien u uw ervaringen met ons wilt delen. U kunt daarvoor gebruik maken van ons enquêteformulier.

Enquête klanttevredenheid
  1. 1) Is de offerte / prijsaanbieding binnen de afgesproken termijn door u ontvangen?(*)
  2. Ruimte voor toelichting op het antwoord op vraag 1
  3. 2) Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?(*)
  4. Ruimte voor toelichting op het antwoord op vraag 2
  5. 3) Hoe is het contact tussen u en de projectleiding van het werk?(*)
  6. Ruimte voor toelichting op het antwoord op vraag 3
  7. 4) Hoe is de houding van onze medewerkers op het werk?(*)
  8. Ruimte voor toelichting op het antwoord op vraag 4
  9. 5) Hoe zijn de door u aangevraagde werkzaamheden uitgevoerd?(*)
  10. Ruimte voor toelichting op het antwoord op vraag 5
  11. 6) Hoe is de algemene indruk van ons bedrijf?(*)
  12. Ruimte voor toelichting op het antwoord op vraag 6
  13. 7) Welk cijfer zou u ons bedrijf geven op de schaal van 1 t/m 10?(*)
  14. Uw Naam(*)
    Dit is een verplicht veld
  15. Bedrijf
    Dit is een verplicht veld
  16. E-mail(*)
    Ongeldig emailadres
  17. Telefoon(*)
    Dit is een verplicht veld
  18. Aanvullende informatie
  19. Veiligheidscode(*)
    Veiligheidscode
      VerversOngeldige invoer code onjuist
  20.   
 

Wij danken u vriendelijk voor uw medewerking.