dinsdag 20 februari 2018

Servicedesk medewerker 32 – 40 uur per week woonachtig regio Drechtsteden-Rotterdam

Voor onze vestiging in Dordrecht zijn wij op korte termijn op zoek naar een enthousiaste:  Servicedesk medewerker 32 – 40 uur per week (woonachtig regio Drechtsteden-Rotterdam) 
De servicedesk medewerker maakt deel uit van de projectgroep Service en Onderhoud.
Als servicedesk medewerker ben je primair verantwoordelijk voor een klantvriendelijke ontvangst van onze klanten, voor het correct aannemen en doorverbinden van binnenkomende telefoongesprekken en voor het gereedmaken van e-mails en postzendingen.
Daarnaast neemt de servicedesk medewerker storingsmeldingen in behandeling en verwerkt deze tot een opdracht voor de servicemonteur. Het inplannen en voorbereiden van de service- en onderhoudswerkzaamheden gebeurd in overleg met de servicecoördinator en onder leiding van de projectleider Service en Onderhoud. Hierbij wordt gestreefd naar een zo efficiënt en effectief mogelijke inzet van de servicemonteurs. In de functie van servicedesk medewerker is er sprake van een groot aantal deeltaken, waarbij de aandacht voortdurend dient te worden verlegd, ook door veelvuldig telefonische onderbrekingen. We zijn dan ook op zoek naar iemand die goed kan schakelen tussen deeltaken, maar ook onder tijdsdruk het hoofd koel houdt en overzicht weet te bewaren.

Bekijk hier de details van de vacature